Magyarországon a zöld rendszámos Cupra Formentor
A VW konszern új spanyol márkájának első önálló modellje kétféle plugin hibrid változatban érhető el.
A VW konszern új spanyol márkájának első önálló modellje kétféle plugin hibrid változatban érhető el.
Hivatalosan is megérkezett hazánkba a 150-310 lóerős Cupra Formentor.
Megérkezett a 310 lóerős spanyol crossover első példánya Magyarországra, amit gyorsan össze is vetettünk a megújult Cupra Atecával.
A sportos spanyol divatterepjáró nem lett erősebb, de így is 5 másodpercnél kevesebb idő alatt gyorsul százra.
Különösebb meglepetések nélkül frissült a spanyolok SUV-ja, amely eddig is népszerű volt.
A VW-konszern spanyol márkája először hátulról mutatja meg a felfrissített szabadidő-autót.
A Seat legnagyobb divatterepjárója környezettudatos és erős új hajtásláncot kapott, itt a Tarraco FR.
Dinamikus formaterv, kategóriaátlagot meghaladó vezetési élmény és hatalmas beltér. Ezek a Volkswagen-konszern legnagyobb spanyol divatterepjárónak aduászai, melyeket a Tarraco messze nem fél kijátszani.
A Seat nemrégiben alapított új márkája egy igen sportos divatterepjáróval rúgta be az ajtót, amely az ABT-nek köszönhetően most még komolyabb produkciót ad elő.
Az akár 7 üléses változatban is elérhető méretes divatterepjárót egy katalán városról nevezték el.
Új márka felépítésére szánta el magát a Seat: Cupra néven önálló brandet hozott létre a sportos modelljeinek. Hogy mindez miért is lehet jó stratégia, még nem teljesen világos, de az első fecske, a 300 lóerős Cupra Ateca izgalmas újdonsága a piacnak.
Bemutatták a Cupra Ateca modellt, a márka első autóját, amely egy 300 lóerős szabadidő-autó.
Hamarosan jön a spanyolok legnagyobb szabadidő-autója, amely a szokásoknak megfelelően egy földrajzi helyről, a katalán város Tarragona régi, római elnevezéséről kapta nevét.
Ami nem is olyan rég még csak a legdrágább luxusautókban volt elérhető, az ma már az elérhető árú kis és kompakt kocsikba is rendelhető.
Ilyen kevés hengerrel eddig még nem gyártottak motort a négykarikás gyártó hazai üzemében.
Egyre magasabban szárnyal a Skoda – de ha túl sok a barátod, nem marad időd az ellenségeidre. Egyelőre úgy tűnik, a csehek nem tudnak hibázni, ügyesen lavíroznak a német anyakonszern útvesztőjében úgy, hogy mindig jól jönnek ki belőle. Ha minden (a)Karoq szóvicc mellé egy autóeladás strigulát is behúzhat majd a Skoda, akkor nem lesz itt gondjuk.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos újdonság hivatalos bejelentésére már nem kell sokat várnunk.
A Volkswagen már bebizonyította, hogy tud izgalmas formatervet készíteni, és most kiderítettük, hogy képes-e hozni az izgalmas vezetési élményt is. Ebben új kompakt crossovere volt segítségünkre.
A Seat Ateca a spanyol márka első szabadidő-autója, amely egy rövid ideig versenyelőnyben volt házon belül a Skodával szemben. Közben a csehek is kihozták saját, ugyanilyen modelljüket, de a spanyolok erre reagálva egy kis csemegét kínáltak fel. Megérkezett a csúcsváltozat, az Ateca FR.
Divatos formaterv, kivehető és mozgatható ülések, illetve tucatnyi okos részletmegoldás. A csehek SUV-receptje több mint ígéretes.